De laatste schoolweken

De laatste schoolweken

De lessen van dit schooljaar zitten erop en deze week worden de laatste eindexamens in tijdvak 2 gemaakt. Ook staan de Cambridge examens B2 op de planning en worden hier en daar nog toetsen herkanst of ingehaald. Met de diploma-uitreiking en rapportuitreiking sluiten we het jaar volgende week af. Plus nog enkele praktische zaken, zoals boeken inleveren: je leest het hieronder.

Cijfers in Magister

De cijfers in Magister zijn weer zichtbaar op maandag 24 juni voor ouders en leerlingen.

Inzage toetsen

Op maandag 24 juni en dinsdag 25 juni is er inzage toetsen voor alle Frencken-leerlingen gepland. Alles volgens rooster wat iedereen heeft ontvangen.

Inhalen en herkansen

Het inhalen van gemiste proefwerken uit TW4 kan op maandag 24 juni. Het herkansen van TW'en kan op 28 juni. Publicatie van inhaalrooster vindt gefaseerd plaats op 3 en 4 juli.

Boeken inleveren

Op maandag 1 juli moeten de boeken van Iddink en de boeken die van het Frencken in gebruik zijn worden ingeleverd. Leerlingen hebben bericht ontvangen over hoe en op welk tijdstip dit plaatsvindt.

Kluisje leeg

De kluisjes dienen op maandag 1 juli uiterlijk 16:30 uur leeg te zijn. Eerder mag natuurlijk ook. Dit betekent dat je ALLE spullen uit je kluisje moet meenemen. Spullen die achterblijven kunnne we helaas niet bewaren en worden vernietigd.

Op vrijdag 16 augustus kun je weer inloggen voor een nieuw kluisje voor schooljaar 2024/2025. Hierover ontvangen leerlingen nog een bericht.

Schoolpas

Omdat je je schoolpas ook nodig hebt en de nieuwe schoolpasjes pas in de 3e of 4e week na de vakantie worden verstrekt: bewaar je huidige schoolpasje goed voor de 1e schoolweken zodat je kunt kopiëren/printen en je kluisje kunt openen.

Diploma-uitreiking

Op dinsdag 2 juli krijgen eindexamenleerlingen die examens doen in tijdvak 2 de uitslag. Dan zijn we compleet en klaar voor de diploma-uitreiking op donderdag 4 juli in Theater de Bussel. De havo start in de middag vanaf 14.30 uur en het vwo start in de avond vanaf 19.00 uur.

Rapporten en certificaten ophalen

De rapporten en de Next-certificaten worden op vrijdag 5 juli uitgereikt. Hiervoor volgt een rooster. Leerlingen dienen hun rapport/certificaat zelf op te halen.

Zomervakantie - tot het nieuwe schooljaar 2024-2025!

Ondertussen zijn we 'achter de schermen' een compleet nieuw schooljaar aan het voorbereiden. We zien onze leerlingen graag weer terug op maandag 19 augustus. Uiterlijk woensdag 10 juli zal er per jaarlaag een brief op de website geplaatst worden waarin staat waar en hoe laat de leerlingen op de eerste dag van het nieuwe schooljaar verwacht worden.