Online Open Huis 2021 van start!

Online Open Huis 2021 van start!

Hoe graag we ook toekomstige leerlingen met hun ouder(s) een warm welkom op school heten, dit jaar gaat alles digitaal. Een groot voordeel: je bezoekt het Online Open Huis wanneer het jullie uitkomt! Neem je tijd en ga ervoor zitten samen met je ouder(s). Vanaf nu tot aan de centrale aanmelding in maart vind je alles hier terug!

Online Open Huis

In samenwerking met onze enthousiaste leerlingen en docenten hebben we het gebouw, de vakken, lessen en Frencken-thema’s in beeld gebracht. De video's geven een mooi beeld van het moderne Frencken, wat je tijdens een bezoek aan onze school ook zou krijgen. Hopelijk gaat dit jou helpen bij de keuze van een middelbare school. Wanneer je nu in groep 8 zit, bezocht je onze school vorig misschien al. Ook daarvan hebben we nog een terugblik.

Meer weten, zien of doen?

We kunnen ons voorstellen dat je na het zien van de filmpjes en het lezen van de informatie toch nog vragen hebt. De meest gestelde vragen hebben we hier alvast voor jullie beantwoord.

Heb je andere vragen? Of behoefte aan persoonlijk contact? Plan dan samen met je ouder(s) een digitale speeddate: je hebt zo de mogelijkheid om een docent én een Frencken leerling te spreken vanuit huis. Kijk hier welke dag/tijdstip er nog vrij is en reserveer een tijdstip naar keuze.

Volg ons ook op social media: we zullen je hier de komende weken ook op de hoogte houden van nieuwe activiteiten en nieuws en je vindt er ook ander Frencken nieuws: Facebook, YouTube en Instagram.

Graag tot ziens op het Frencken!