Dinsdag 25 juni 2019

Dinsdag 25 juni 2019

Het te renoveren gebouw A is al gedeeltelijk in gebruik: de ruimtes met de nieuwe lockers worden dagelijks bezocht door onze leerlingen. De vernieuwde aula voor klas 1 en 2 is bijna af!

De verbinding van gebouw A verloopt voorspoedig! Het nieuwe gedeelte is aan de buitenzijde klaar: de steigers zijn weg, de ramen zitten erin: het gebouw is weer- en winddicht! Binnen wordt momenteel met man en macht gewerkt, geklust en afgewerkt om het gehele nieuwe schoolgebouw na de zomervakantie operationeel te hebben.

De sloop van gebouw D staat nog op de planning: deze luidruchtige klus is in de examenperiode uitgesteld. Intern wordt gebouw E opgeruimd en leeggeruimd, dus klaargemaakt voor de verhuizing in de zomervakantie: nog 1,5 week en dan start de vakantie!

• IMG_1260
  • IMG_1853