1.09 De vinger aan de pols

De meeste leerlingen kijken met plezier terug op hun Frencken-tijd. Dat willen we graag zo houden en daarom willen we ons dan ook voortdurend blijven ontwikkelen en verbeteren. Onze leerlingen en hun ouders kunnen ons daarbij het beste informeren. Zij kunnen ons dus het beste vertellen wat voor verbetering vatbaar is.

De school vraagt daarom systematisch ouders en leerlingen naar hun ervaringen. Dit gebeurt via de vragenlijsten die jaarlijks in Vensters voor Verantwoording worden voorgelegd aan leerlingen en ouders. Tevens wordt de leerlingen naar hun ervaringen/meningen gevraagd via de afdelingsraad en/of via het organiseren van leerlingenarena’s. Mochten zaken niet verlopen zoals dat gewenst is, dan zijn we er natuurlijk op gericht om dat, waar mogelijk, aan te passen. Concrete feedback stellen we daarom zeer op prijs!