TVOH-kandidaat Sem Rozendaal over muziek op het Frencken

TVOH-kandidaat Sem Rozendaal over muziek op het Frencken

Sem Rozendaal uit 6vwo is weer een ronde verder in The Voice of Holland! Speciaal voor leerlingen uit groep 7 en 8 die een nieuwe school gaan kiezen hebben we zaterdag 6 februari een korte LIVE-sessie met Sem Rozendaal over muziek op het Frencken.

Ons Online Open Huis loopt gewoon door en de video's die we samen met enthousiaste leerlingen en docenten maakten voor nieuwe leerlingen kun je hier bekijken. Regelmatig hebben we iets nieuws: deze week vinden er dagelijks speeddates plaats en zaterdag zit Sem Rozendaal klaar voor een LIVE-sessie vanuit muziek op het Frencken!

Heb jij passie voor muziek? Zing je graag? Bespeel je een instrument? Op het Frencken kun je op havo/vwo-niveau meer doen met muziek. Zo kun je meedoen in de Frencken-musical en kun je zelfs eindexamen doen in muziek! En Sem vertelt je er graag iets meer over.

LIVE op zaterdag 6 februari

Wat leerde Sem op het Frencken? Hoe vaak krijg je muziek in de Brugklas? Hoe zijn de muziekdocenten? Stel jouw muziekvragen aan deze Frencken-leerling, die speciaal voor jullie natuurlijk ook wat gaat spelen!

Om 14.00 uur start de Instagram LIVE-sessie
Om 14.45 uur start de Facebook LIVE-sessie

Volg ons dus op het social media kanaal van jouw keuze en zet in je agenda!