Future Talks schenkt het Frencken een watertappunt

Future Talks schenkt het Frencken een watertappunt

Future Talks schenkt het Frencken een watertappunt! Tijdens dit event op woensdagavond 14 november werd een cheque uitgereikt om het idee voor het watertappunt op het Frencken te realiseren.

In de gemeente Oosterhout worden steeds meer watertappunten geplaatst en een school is een uitstekende locatie vonden wij om te laten zien dat (meer) water drinken goed voor je is. Een watertappunt op het schoolplein zou daarbij helpen.

Diana Nooten heeft een workshop gegeven aan de leerlingen die tekenen in hun pakket hebben, zoals Alicia en Merijn. Zij hebben vervolgens een ontwerpwedstrijd georganiseerd en de ontwerpen tentoongesteld in Theek 5. Iedereen kon stemmen o.a. via het Instagram account @watertapkraan_oosterhout

Het ontwerp van Lieve Cocu heeft gewonnen en streed gisteravond tijdens het Future Talk Event, in een volle Bussel, voor een cheque waarmee we dit alles kunnen realiseren. En het gaat gebeuren!

Een mooi gebaar van de JCI Oosterhout Events , de sponsoren van het event, de Gemeente Oosterhout en de Rabobank Amerstreek! #dankbaar

Lees meer op BN De Stem over deze bijzondere avond in het teken van Water, waar bijna vierhonderd ondernemers uit Oosterhout en omgeving voor naar de Bussel kwamen, om meer te weten willen komen over toekomstige toepassingen van water.
  • Watertap_project_2
  • Watertap_project_3