Winnende artikel project Toekomst Kijken

Winnende artikel project Toekomst Kijken

Het artikel van Karlijn Könst en Veerle Kielman uit 1TA is gekozen als beste artikel voortgekomen uit het Topklas-project Toekomst Kijken. Gefeliciteerd, dames, de prijs wordt deze week aan jullie uitgereikt!

Enige tijd geleden hebben de leerlingen van Topklas 1 deelgenomen aan het project Toekomst Kijken. Ouders van leerlingen uit beide topklassen hebben iets verteld over hun beroep en hun weg hiernaartoe. De leerlingen hebben alleen of in tweetallen een artikel geschreven over het beroep van hun keuze.

Er zijn mooie artikelen geschreven en één artikel is gekozen als beste artikel. Karlijn Könst en Veerle Kielman uit 1TA hebben het artikel over het beroep huisarts geschreven en hebben hiermee een prijsje gewonnen. Lees het hieronder!