Van interieurontwerp tot tentoonstelling

Van interieurontwerp tot tentoonstelling

Vrijdagavond 6 maart opende de tentoonstelling "To be a teacher..." in de LocHal in Tilburg. Kunstloc Brabant daagt zeven kunstvakdocenten, waaronder onze docente Miranda van Bragt en oud-docente van het Frencken Nicole Smans, uit om te reflecteren op hun onderwijspraktijk en dit te vertalen naar eigen, autonoom werk. Zo ontstaat er een tentoonstelling waar kunst en onderwijs samen komen in een visie op leren.

"Genomineerd worden met werk wat je gemaakt hebt van werk van leerlingen... het zal je maar gebeuren!" zegt Miranda van Bragt. Een aantal van de bijzondere visuals die op school hangen zijn nu te zien in een tentoonstelling in de LocHal te Tilburg. Samen met Nicole Smans werkte Miranda van Bragt aan deze tentoonstelling. En ze zorgden samen met de interieurgroep ervoor dat het Frencken College in de industriële nieuwbouw opnieuw kleurrijk is geworden in korte tijd.

Dus bezoek de LocHal voor 17 mei 2020: het is in ieder geval een inspirerende toplocatie waarvan je gaat genieten! Onze docenten, medewerkers en leerlingen kunnen bijna dagelijks genieten van de prachtige visuals in onze school.

Krijg een impressie door deze pagina te bezoeken "Een kijkje in onze school".