Welkom nieuwe leerlingen 2024-2025!

Welkom nieuwe leerlingen 2024-2025!

Wat een spannend en bijzonder moment, wanneer je je inschrijft voor de middelbare school. Deze week kwamen leerlingen uit groep 8 met hun ouder(s)/verzorger(s)  inschrijven tijdens de Centrale Aanmelding. Fantastisch dat we weer veel nieuwe leerlingen (285) welkom mogen heten in het nieuwe schooljaar op het Mgr. Frencken College!

We zijn verheugd te melden dat er voor iedereen plaats is in de brugklas die als voorkeur is opgegeven! Met 108 aanmeldingen voor Frencken Next hoeft hiervoor NIET geloot te worden.

We danken alle leerlingen en hun ouders voor het vertrouwen in onze school. We gaan er samen een mooie schooltijd van maken!

We gaan de komst van alle nieuwe brugklassers samen met de groepsleerkracht van groep 8 voorbereiden. Dat kost natuurlijk enige tijd en daarom horen ouders/leerlingen uiterlijk 7 juni 2024 de definitieve uitslag van de beslissing van de toelatingscommissie. Leerlingen ontvangen dan meteen een uitnodiging om kennis te komen maken op 19 juni 2024.

Welkom op het Frencken - de school van jouw toekomst!