High School Musical 10+11 april in Theater de Bussel

High School Musical 10+11 april in Theater de Bussel

Yeah! De kaartverkoop voor de Frencken High School Musical op 10 en 11 april 2024 loopt lekker en zondag 17 maart is de grote generale repetitie! We hopen dat we weer voor uitverkochte zalen mogen gaan spelen! We beloven dat het weer een spetterende show gaat worden met onze acteurs, dansers, koor en band! Ook aan het decor wordt letterlijk getimmerd en de laatste hand wordt gelegd aan de kostuums.

Kaartverkoop

De kaartverkoop is gestart: via de website van Theater De Bussel! Middagkaarten (zonder pauze) kosten € 12,50 en de avondvoorstellingen met pauze kosten € 18,-. Dus trommel familie en vrienden op: we spelen graag voor volle zalen!

Let op: via deze speciale link zijn de kaarten voor de woensdagmiddag-voorstelling 10 april slechts € 10,-!

• Show 1 woensdag 10 april om 15.45 uur
  • Show 2 woensdag 10 april om 20.00 uur
  • Show 3 donderdag 11 april om 15.00 uur
  • Show 4 donderdag 11 april om 20.00 uur

De verhaallijn

Wanneer Troy Bolton en Gabriella Montez tijdens een karaokewedstrijd met elkaar moeten zingen ontdekken ze dat ze beiden talent en een passie voor zingen hebben. Maar er wordt van beiden heel andere dingen verwacht op school. Troy moet het basketbalteam waar hij aanvoerder van is naar de overwinning leiden en Gabriella moet hetzelfde doen met haar scheikundeclub. Als hun groepen erachter komen dat zij auditie hebben gedaan voor een musical, dwarsbomen zij hun plannen. Bovendien zijn de sluwe Sharpay en broer Ryan ook van plan de hoofdrollen te krijgen en om dat voor elkaar te krijgen zijn ze tot alles in staat.

Sneak preview repetities

Benieuwd wat je kunt verwachten? Silvie Renders maakte deze toffe foto's achter de schermen bij de repetities en Fleur Zimmerman maakte deze knappe video-compilatie van alle repeterende groepen: de dansers, de acteurs, het koor en de band.

Updates plaatsen we op onze Facebook-pagina en ons Instagram-kanaal. Blijf je ons volgen?

Media
  • acting_2