Benefietconcert 2023

Benefietconcert 2023

Ieder jaar organiseren muziekleerlingen van 5vwo het benefietconcert van het Frencken. Op donderdagavond 30 november 2023 om 19.30 uur is het zover. De audities zijn achter de rug en we starten met de kaartverkoop! Ben jij erbij? Ook als je er niet bij bent, kun je ons steunen. Lees snel verder!

Er wordt geld opgehaald voor het goede doel. Dit jaar hebben leerlingen gekozen voor Stichting Muziekids, die muzikale vreugde en afleiding brengt aan kinderen en jongeren in ziekenhuizen. Er zijn muziekstudio’s waar jeugdige patiënten hun creativiteit kwijt kunnen en muziek wordt rechtstreeks naar de bedden van de patiënten gebracht. Het maakt een wereld van verschil in hun herstelproces.

DE AUDITIES

Leerlingen van het Frencken die mee doen aan de Benefietshow met een leuke act (dansen, zingen, acteren, goochelen of wat dan ook) hebben audities gedaan. We zijn er klaar voor om op donderdag 30 november een spetterende benefietshow te geven!

KAARTVERKOOP

Wil je erbij zijn? Dan kan dat natuurlijk! Hoe meer publiek, hoe beter. Want alle opbrengsten gaan naar het goede doel. Een kaartje kost € 3,50 per stuk. Op dinsdag 21 en donderdag 23 november in beide pauzes kun je kaarten voor het benefietconcert kopen. Let op: het aantal kaarten is beperkt. Betaal contant of via een Tikkie.

DONATIES

Iedereen kan een steentje bijdragen aan het goede doel van de avond: Stichting Muziekids.
Direct doneren voor Stichting Muziekids kan via de QR-code: scan hem in of klik erop om naar de webpagina te gaan.