Introductieweek 2023-2024

Introductieweek 2023-2024

De introductieweek zit erop en de eerste lessen zijn gegeven: we zijn weer begonnen! We blikken kort terug op de afgelopen week: wat een sportief en actief programma voor de verschillende leerjaren! We hopen dat iedereen zo een goede start heeft kunnen maken.

Bovenbouw

Klassen 4 havo én vwo gingen bij Gibbon Sport bij de Warande de uitdaging aan bij verschillende outdooractiviteiten, zoals klimmen en boogschieten. Ook werd er met 4 vwo een spellenmiddag gespeeld bij STRND in Breda. De leerlingen uit  5 vwo speelden het 'Wie is de Mol' in Oosterhout en maakte een kickstart met LOB. Met  5 havo en 6 vwo gingen we ‘Kraak de kluis’ spelen in Breda! Ook maakten de examenklassen 5H en 6V al een serieuze start met het profielwerkstuk

Onderbouw

De onderbouw kreeg een iets uitgebreidere introductie. Zo kwam klas 2 in actie met graffiti workshop op een heerlijke actieve woensdag, waar ook ruimte was voor bowling! Donderdag stond er een sportdag gepland voor de klassen 1 en 2 op het buitenterrein van het Frencken. . Klas 3 vertrokken voor hun sportieve activiteiten naar TSC en hadden ook nog een dagdeel 'buitenspelen bij Polderevents.

We hopen dat alle leerlingen een leuke en goede start hebben gemaakt en met mooie verhalen thuis zijn gekomen. Hieronder enkele foto's van de verschillende leerjaren. Op Instagram en facebook is nog een impressiefilmpje van klas 1 en 2 geplaatst.
  • klas 3 TSC do 31 aug
  • Grafitti workshop klas 2