Diploma-uitreiking 2023

Diploma-uitreiking 2023

Op 6 juli 2023 vond de diploma-uitreiking plaats in Theater De Bussel. In de middag werden de vwo-diploma's uitgereikt en 's avonds de havo-diploma's. Het werd een feestelijke  middag en avond met een mooi programma en natuurlijk het ondertekenen van het diploma!

Iedereen - leerlingen, docenten, mentoren en ouders - heeft genoten van de speeches, het groot Frencken-gelegenheidskoor en natuurlijk de oneliner bij het tekenen van het diploma. Aansluitend hebben we in de foyer en op het Basiliekplein geproost met elkaar. Het harde werken van iedereen is beloond. Gefeliciteerd!

Hier onderaan een heel kleine impressie van de diploma-uitreiking op donderdag 6 juli. Er zijn nog véél meer foto’s! Die vind je in jouw Frencken-mail.

Alle geslaagden zijn hier te vinden (wel eerst even inloggen met je Frencken-account).

We wensen alle geslaagde Frencken-leerlingen heel veel succes in hun vervolgopleiding en/of loopbaan!

• Basiliekplein borrel impressie
  • Chloe en Britt speech