FRENCKEN CLUB FESTIVAL - update!

FRENCKEN CLUB FESTIVAL - update!

Vrijdag 22 april a.s. is het Frencken Club Festival! Een dag speciaal voor alle leerlingen vol sportieve en culturele activiteiten!

De afgelopen twee schooljaren hebben jullie leerlingen heel wat voor jullie kiezen gekregen en werden veel leuke activiteiten noodgedwongen geschrapt. Na een lange periode waarin niet zoveel kon of mocht, zijn er nu gelukkig betere tijden aangebroken. Het Mgr. Frencken College wil dit graag samen met alle leerlingen vieren! Daarom organiseren we vrijdag 22 april (de dag voor de meivakantie) een dag speciaal voor jullie: het Frencken Club Festival!

Workshops

Jullie hebben je inmiddels massaal en enthousiast ingeschreven voor de workshops via Magister. Nu is het aftellen naar vrijdag. Lees nog even onderstaande goed door!

LET OP:

• Check je mail voor laatste info!
• Lees de brief nog eens goed door (let op: wijziging sportveld onderbouw)
  - Brief onderbouw
• Check op tijd de weersverwachtingen voor vrijdag: het belooft zonnig te worden...
• Vergeet niet om voldoende water en zonnebrand mee te nemen
• Examenklassen 5H en 6V volgen een ander programma deze dag incl. de examenbrunch

We gaan er samen met jullie een fantastische feestdag van te maken!