Laatste repetities voor première musical ‘Mixed-Up!'

Laatste repetities voor première musical ‘Mixed-Up!'

Prachtige zang, spetterende dansers en tromgeroffel vulden zondag de aula van het Mgr. Frencken College tijdens de repetitie van ‘Mixed-Up!’. De spanning loopt op! Er werd er in de aula met de complete crew gerepeteerd voor de Frencken-musical die we 12 en 13 april gaan opvoeren in Theater de Bussel. Ook ORTS en BN DeStem waren erbij.

Te gast bij ORTS radio

Zaterdag 2 april was docente en musical-begeleider Marieke Migchielsen bij het radioprogramma van ORTS te gast om luisteraars meer te vertellen over de musical. Ook twee leerlingen uit 4H, oftewel actrices uit de musical, waren aanwezig: Suze Bauermann, die de rol van Sandy uit de musical Grease op zich neemt en Jools Richardson die de rol van Roxy uit de musical Chicago zal vertolken.

Repetities in de picture

Zowel ORTS TV als BN De Stem waren aanwezig bij de grote laatste gezamenlijke repetitie op zondag 3 april. Zo konden onze musical-sterren alvast aan de media-aandacht wennen... Want wat kijken we ernaar uit om op de planken te staan!

Enkele quotes uit het artikel van BN De Stem

Conrector Sjoerd van Boxtel: "Ik doe voor de derde keer mee. Het is superleuk om te zien hoe alle kinderen met elkaar bezig zijn. Vooral de groei die ze doormaken."

Docent Gerwin Krijnen: "Het verhaal bestaat uit kleinere onderdelen die makkelijk te vervangen zijn. Zo beperken we het risico op uitval van spelers door corona. [...] Toch werken er voor en achter de schermen zo’n 75 tot honderd mensen mee.”

Famke van Gils: "Ik denk wel dat we er klaar voor zijn”, meent de 4-havo leerling, die de rol van non ‘Nondeju’ speelt, een zuster die lijdt aan Gilles de la Tourette en ADHD. "Ik vloek veel, dus eigenlijk ben ik het tegenovergestelde van een non."

MIS HET NIET!

Jij komt toch zeker ook kijken op 12 of 13 april in Theater de Bussel?

Middagkaarten (zonder pauze) kosten € 10,- en de avondvoorstellingen met pauze kosten € 12,50. Dus trommel familie en vrienden op: we spelen graag voor volle zalen!

Show 1 dinsdag 12 april om 15.30 uur
Show 2 dinsdag 12 april om 20.00 uur