Cultuurdag klas 3

Cultuurdag klas 3

Voor klas 3 havo en 3vwo organiseren we dit jaar weer een cultuurdag waarin (improvisatie)theater centraal staat. Deze cultuurdag vindt dit jaar plaats op woensdag 23 februari. Professionele acteurs van The Big Mo (voorheen Impro Company) komen dan naar school en geven theaterworkshops.

Tijdens die workshops gaan leerlingen aan de slag met de basisprincipes van improvisatietheater en als afsluiting volgt een optreden samen met de workshopgevers/ acteurs in de onderbouwaula. Deze groep is al vaker op het Frencken geweest, kijk hier maar eens: impro company.

Omdat niet alle klassen tegelijk aan de workshops mee kunnen doen hebben we een indeling gemaakt voor die dag:

Ochtend (lesuur 3-4-5): 3HB, 3HC, 3HE en 3VC
10.00- 11.20 uur workshop (daarna pauze)
11.35 - 12.35 uur presentatie

Middag (lesuur 6-7-8 en deel 9): 3HA, 3HD, 3VA en 3VB
13.05 - 14.30 uur workshop (daarna pauze)
14.45 - 15.45 uur presentatie

De mentor heeft de klas in kleine groepen opgedeeld: de workshop bevat groepjes uit meerdere klassen. Leerlingen ontvangen per e-mail de groepsindeling en het lokaal.

Het wordt vast en zeker een leerzame én plezierige dag!