Livestream Benefietconcert 2021

Livestream Benefietconcert 2021

Aan alle leerlingen, medewerkers en ouders! Donderdag 2 december is het zover: het Benefietconcert 2021 start om 19.30 uur.

Wij, de leerlingen van 5vwo muziek, organiseren dit jaar weer een benefietshow. Doordat er dit jaar geen extern publiek is toegestaan, gaan we net als vorig jaar uitzenden via een livestream. Dat betekent dat je lekker vanaf de bank naar je beste vriend, klasgenoot, zoon of dochter kan kijken.

De livestream start op donderdag 2 december om 19.30 uur.

De stream is te volgen via het YouTube kanaal van het Frencken College. Via onderstaande links kun je de livestream bekijken. Dus wees erbij!

Link naar de Livestream:

PS: we doen dit alles natuurlijk voor het goede doel Stichting Jarige Job, voor kinderen die het financieel iets zwaarder hebben. Voor deze kinderen wordt een verjaardagsbox gemaakt, zodat ook zij een leuke verjaardag kunnen hebben.

Doordat we dit jaar geen kaartverkoop hebben, kun je rechtstreeks doneren op onze speciale pagina! 5 VWO is je alvast heel dankbaar!