Benefietconcert 2021

Benefietconcert 2021

Ieder jaar organiseren muziekleerlingen van 5vwo het benefietconcert van het Frencken. Ook dit jaar vindt het benefietconcert plaats op het Frencken! Op donderdag 2 december 2021 vindt de benefietshow plaats. Meld je nu aan voor de audities, die twee weken na de herfstvakantie starten!

Er wordt geld opgehaald voor het goede doel. Dit jaar hebben de leerlingen gekozen voor Stichting Jarige Job, voor kinderen die het financieel iets zwaarder hebben. Voor deze kinderen wordt een verjaardagsbox gemaakt, zodat ook zij een leuke verjaardag kunnen hebben.

DOE MEE MET DE AUDITIES

Alle leerlingen van het Frencken mogen aan de Benefietshow meedoen met een leuke act: dansen, zingen, acteren, goochelen of wat dan ook; alles mag! Heb jij een geweldig talent wat je graag wilt laten zien? De audities vinden 2 weken na de herfstvakantie plaats.
Stuur een mailtje naar 12382@frencken.info om jezelf in te schrijven!

DONEER NU!

Doneren voor ons goede doel mag natuurlijk al. Met een bijdrage voor deze actie zouden wij ook al heel blij zijn! De QR-code daarvan staat in de poster of klik hieronder:

PS: Wil je niet optreden, maar er wel bij zijn? Dan kan dat! Zodra de datum van de kaartverkoop bekend is, maken wij dat hier bekend!