Overlijden Pieter Wijnberg

Overlijden Pieter Wijnberg

Met grote verslagenheid ontvingen wij vandaag, maandag 6 september, het zeer droevige bericht dat Pieter, leerling uit 5 havo, is overleden. Pieter overleed als gevolg van een ongeval.

We hebben Pieter leren kennen als een slimme, eigenzinnige en analyserende jongen. Hij had zijn draai op het Frencken snel gevonden en toonde ons steeds weer dat als je eigen keuzes maakt en deze uitlegt, het goed is. We gaan Pieter missen en koesteren de herinneringen aan hem; van zijn deelname aan de BSR naar Rome tot en met zijn gepassioneerde verhalen over het spelen van games.

Wij wensen de ouders van Pieter, zijn broer en zussen en zijn vrienden alle sterkte met dit enorme en onvoorstelbare verlies! We gaan Pieter missen.

In lokaal 100 is een stilteruimte ingericht voor Pieter, waar leerlingen en personeel een persoonlijke condoleance kunnen achterlaten.