Livestream Proefconcert 4H/4V

Livestream Proefconcert 4H/4V

Vrijdagavond 11 juni 2021 is het proefconcert 4H/4V gehouden! In verband met de coronamaatregelen geen live aanwezigheid voor publiek, maar wel een livestream voor iedereen toegankelijk!

Fragment van proefconcert op 11 juni 2021: meer in ons Facebook album!

Het proefconcert van 4 havo en 4 vwo dit jaar is een goede live voorbereiding op het examen muziek. In het eindexamenjaar staan leerlingen op hetzelfde podium, maar dan spelen ze live het eindexamenconcert voor een jury.

Het publiek zit dit jaar thuis, maar support vanaf afstand is van harte welkom! Alle ouders, vrienden en leerlingen uit de onderbouw die overwegen om muziek te kiezen in hun eindexamenpakket: kijk onze livestream nu terug!

Bekijk de livestream via het Frencken YouTube-kanaal.
Of hieronder:

Normaliter neemt ook 5 vwo deel aan het proefconcert, maar vanwege de geldende coronamaatregelen, kunnen zij helaas niet live erbij aanwezig zijn. We hopen dat ze vanuit huis ook mee kunnen kijken! Later, op maandagavond 28 juni, zal 5 vwo een kort livestream concert geven rechtstreeks vanuit vanuit het muzieklokaal.