Livestream Eindexamenconcert

Livestream Eindexamenconcert

Donderdag 8 april a.s. is het zover: dan wordt het jaarlijkse eindexamenconcert gehouden! In verband met de coronamaatregelen geen live aanwezigheid voor publiek, maar wel een livestream voor iedereen toegankelijk! Dus zet in je agenda: 19.00 uur!

Foto: eindexamenconcert 2019

Het eindexamenconcert is een praktijkonderdeel van het PTA: een live-concert voor publiek. Voor de examenkandidaten wordt hun deelname dan ook beoordeeld met een cijfer. Het publiek zit dit jaar - helaas - thuis. Maar support vanaf afstand is welkom! Kijk dus donderdagavond om 19.00 uur naar onze livestream! Leuk voor ouders, vrienden en voor leerlingen uit klas 3 die overwegen om muziek te kiezen in hun eindexamenpakket.

Wat kun je verwachten? Op het programma staan veel zelfgekozen solo- en bandnummers en beide eindexamenklassen 5H en 6V spelen een groepsnummer gekozen door de docent. Verwacht een mooie muzikale avond bestaande uit 24 nummers waarbij diverse muziekstijlen langskomen: van klassieke muziek tot rockmuziek en zelfs een dansoptreden dit jaar. The Voice-talent Sem Rozendaal zal ook deelnemen, maar hij is zeker niet het enige talent!

Bekijk de livestream terug via het Frencken YouTube-kanaal.
Of hieronder: