Waylon en Sem samen op het Frencken!

Waylon en Sem samen op het Frencken!

Gisteren was er vrolijke opwinding op het Frencken: Sem Rozendaal bracht als finalist van The Voice of Holland de RTL-filmcrew én Waylon mee naar het Frencken! Sem is op school gefilmd en geïnterviewd voor de laatste uitzending komende vrijdag. Alvast een kleine sneak peek achter de schermen...

Spontaan en muzikaal bezoek

Groots aankondigen zat er helaas niet in, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was toch een klein 'feestje' - het enthousiasme van Sem en Waylon werkte aanstekelijk. Sem is in een maand tijd 'idool op eigen school' geworden, blijkt als er een groepje studerende brugklassers lachend opkijkt. Ze herkennen hem natuurlijk meteen en willen met hem op de foto. Sem lijkt al snel aan de aandacht te wennen en speelt relaxed nog even op de piano in het muzieklokaal.

Even later stapt Waylon binnen. Hij weet de muziekinstrumenten snel te vinden: het muzieklokaal is als een snoepwinkel voor hem. Hij pakt meteen een gitaar en gaat spelen. Later signeert hij ook nog even onze rode gitaar. En dan gaan de opnames beginnen voor The Voice of Holland. Sem heeft ook Robin Busio op saxofoon en Rik Bakx op piano uitgenodigd om mee te spelen. "Hoe heet jullie band?" vraagt Waylon. "Nou, gewoon, Robin, Rik en ik" grapt Sem. We zijn benieuwd naar het item wat vrijdagavond op tv komt!

Media aandacht

Naast RTL is ook BN De Stem aanwezig. Er is alle tijd om Sem en later Waylon erbij op de foto te zetten en te interviewen. In het muzieklokaal waar de opnames verder gaan, wordt ook aan onze muziekdocenten Mieke Molenschot en Marieke Migchielsen een aantal vragen gesteld. Uiteindelijk wordt er ook nog een interview vastgelegd in een mooi filmpje!
Lees het interview in de krant en bekijk ook het filmpje hier online.

De spanning stijgt!

De tv-opnames lopen en er is veel aandacht voor Sem. "Ik laat het maar gewoon over me heen komen", reageert Sem cool. Zo komt hij ook over: rustig met een gezonde spanning. Nou, wij hebben gisteren genoten van de positieve energie die er in het Frencken rondging. Sem, geniet en zet 'm op! We geloven in je en wensen je veel succes!

Vrijdagavond a.s. 26 maart om 20.00 uur: The Voice of Holland!
En vergeet niet te STEMMEN!

PS: Kun je niet wachten met stemmen?
  • Sem Waylon Robin
  • Sem in de aula met Waylon