Online Onderwijs - week 6

Online Onderwijs - week 6

We zijn weer gestart na twee weken meivakantie met de zesde week van het onderwijs op afstand. Het 40-minutenrooster zetten we weer voort, we blijven werken met onderwijs op afstand en we gaan toewerken naar juni, wanneer leerlingen van het VO weer naar school mogen.

Veertig minutenrooster blijft in de maand mei

We continueren het 40 minutenrooster en we hebben 2 pauzes van 30 minuten opgenomen. Let op:  op je 'vandaag-scherm' zie je in Magister iedere dag het 40 minutenrooster staan.

Dit rooster volgen we de gehele maand mei.
Allemaal veel succes, hou vol! Zorg goed voor jezelf en blijf gezond.

Chromebook hulp

Mankeert er iets aan je Chromebook of is je Chromebook gerepareerd, dan kun je deze afgeven of ophalen op maandag en donderdag van 13.00 tot 15.00 uur in kamer 105c. Probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van dit moment, omdat er dan een medewerker van The Rent Company aanwezig is op het Frencken.

Geannuleerde activiteiten

Vanwege de coronasituatie kan een aantal geplande activiteiten helaas niet doorgaan. Zie de agenda voor enkele belangrijke momenten en activiteiten die blijven staan.

Sporten met de Frenckenchallenge

Om in beweging te blijven kunnen jullie de #Frenckenchallenges op Youtube en Instagram opnieuw herhalen: er zijn totaal 19 sportchallenges gemaakt! We vinden het belangrijk dat jullie blijven bewegen, zeker na de meivakantie en nu sportscholen nog dicht blijven. We hopen dat jullie allemaal (weer) meedoen: zowel leerlingen als medewerkers.

Vanaf juni naar school?

Op dit moment onderzoeken we verschillende scenario's hoe we onderwijs vanaf 1 juni het beste zouden kunnen inrichten. Zodra we daar een eerste opzet voor hebben, zullen we dat direct communiceren naar ouders/verzorgers en leerlingen.