Coronatijd in beeld door leerlingen

Coronatijd in beeld door leerlingen

Deze Corona-crisis heeft een behoorlijke impact op ons allemaal. Ook op onze leerlingen. CKV-leerlingen houden een bullet-journal bij over deze Corona-tijd. Hieronder wat werk van hen uitgelicht, wat een blik geeft door de ogen van onze leerlingen.

Door: Milana Kim
Spotprent.

Door: Emma Vermijs
Omdat we nu niet naar onze vrienden kunnen vanwege het coronavirus heb ik deze poster gemaakt met het advies dat mensen nog op andere manieren met elkaar contact kunnen hebben.

Door: anoniem
Klein stuk herschreven uit het liedje 'Hit me baby more time' van Britney Spears. Het is een beetje spot maar wel heel vergelijkbaar met hoe de mensen zich voelen in deze tijd.

Door: Lara Oomens
Mondkapje

Door: Famke de Jong

Ook zijn er voor een andere opdracht ontzettend leuke stop-motion filmpjes gemaakt, waaronder een aantal erg leuke corona-filmpjes. Deze delen we op ons Instagram kanaal en op onze Facebookpagina.

• absolutely_nothing_corona
  • De_bloemetjes_buitenzetten_corona