Online onderwijs - week 3

Online onderwijs - week 3

De derde (!) week van het onderwijs op afstand zit erop. Het 'nieuwe' is ervan af, het wordt 'taaier', we missen de leerlingen en elkaar steeds meer. Zoals Rutte zei: “We zijn voorbij de start, maar nog niet aan het einde van het begin”.

Vanaf maandag 6 april nieuwe lestijden en pauzes

We gaan vanaf maandag 6 april met een 40 minutenrooster werken en we hebben 2 pauzes van 30 minuten opgenomen. Iedereen heeft hierover een mail ontvangen. Let op:  op je 'vandaag-scherm' zie je in Magister iedere dag het 40 minutenrooster staan.

Dit rooster volgen we tot de meivakantie. Hopelijk kunnen we na de meivakantie weer gewoon naar school. Allemaal veel succes, zorg goed voor jezelf en blijf gezond!

Schoolexamens

Deze week hebben we ons gebogen over de schoolexamens en vandaag, vrijdag 3 april, ontvangen alle eindexamenleerlingen bericht hierover.

Sporten met de Frenckenchallenge

Om in beweging te blijven is er van maandag t/m donderdag vanuit onze gymsectie een nieuwe #Frenckenchallenge op Youtube en Instagram te zien. We hebben al veel leuke reacties binnengekregen via verschillende kanalen en vinden het tof om te zien dat jullie meedoen: zowel leerlingen als docenten. Doe je volgende week ook weer mee?

Ouderavonden

De geplande ouderavonden van komende week (8 en 9 april) gaan niet door. Deze willen we verplaatsen naar na de meivakantie (uiteraard met de nodige slagen om de arm). Hierover volgt nog nader bericht. Mocht er behoefte zijn aan (eerder) contact met een vakdocent of mentor, neemt u dan gerust via e-mail contact met hen op.