DAG 4 Freckenchallenge

DAG 4 Freckenchallenge

DAG 4

Dubbele challenge!
Nu de sportieve challenge elke dag voorbij komt, wil de kunstsectie natuurlijk niet achterblijven!

Aangezien zij niet voldoende wc-papier gehamsterd hadden, was dit het uitgangspunt voor deze challenge.⁣ De CKV-leerlingen gaan hier volgende week in de les mee aan de slag maar hopelijk inspireert het jou ook tot leuke creaties?!⁣

Tabata Time!
Sporten in 4 minuten. Vandaag doen we een work-out van 10 x 20 seconden met rust; voorbeelden zijn planken en touwtje springen.
Wat doe jij en wie challenge je?

De sectie LO daagt je uit! Iedereen kan meedoen: leerlingen, maar ook ouders, docenten of oud-leerlingen. Af en toe even bewegen tussen het leren door, je bloed weer lekker laten stromen en niet teveel stilzitten dus.

Kijk elke dag het filmpje op Instagram, op onze website of via YouTube via de Playlist #Frenckenchallenge. We geven je tips, korte workouts of echte challenges. Trek lekker comfortabele kleding aan en... have a healthy break!