MFCollege middagen groep 8

MFCollege middagen groep 8

De afgelopen weken waren er op vijf woensdagmiddagen 109 leerlingen uit groep 8 van de basisscholen uit Oosterhout en omstreken in de onderbouwaula en wandelgangen te zien.

De leerlingen (merendeel VWO-advies) hadden zich opgegeven voor MFCollege om op hun vrije middagen, lessen te komen volgen. 23 Enthousiaste collega’s hebben aan de vijf groepen leerlingen les gegeven. Iedere middag hebben de leerlingen kennisgemaakt met twee verschillende vakken en hebben ze een goed beeld gekregen van het gebouw en de sfeer op het Frencken.

Vanaf 5 februari zijn er weer 3 kennismakingslessen: de MFSee Days. Deze zijn er voor leerlingen uit groep 8 met havo- en/of vwo-advies. Opgeven kan nog!

Er zijn ook een aantal middagen waarop leerlingen uit groep 7 kunnen komen kennismaken. Kijk op deze pagina en geef je op: het stroomt al aardig vol!

• MFCollege_2020