OPENING NIEUWBOUW - zaterdag 1 februari 2020

OPENING NIEUWBOUW - zaterdag 1 februari 2020

Het nieuwe gebouw is inmiddels volop in gebruik en het buitenterrein zal begin 2020 ook volgen. Tijd om samen bij deze mijlpaal stil te staan en het gebouw feestelijk te openen! En met elkaar herinneringen ophalen.

Op zaterdag 1 februari is er een grote openstelling voor breed publiek en is de inloop vrij vanaf 15.00 tot 18.00 uur. Oud-leerlingen (oud-)collega’s, buurtbewoners, familieleden: iedereen met een link met het Frencken is van harte welkom. We kijken er enorm naar uit om oude bekenden en nieuwe gezichten te ontmoeten. Er is ook een unieke kunstroute, die ontwikkeld is met oud-leerlingen vanuit diverse kunstdisciplines. En er wordt een theatraal lied ten gehore gebracht door d'Askruizen.

Programma:
15.00 uur Deuren open voor publiek