BENEFIETCONCERT Monseigneur Live

BENEFIETCONCERT Monseigneur Live

Ieder jaar organiseren muziekleerlingen van 5vwo het benefietconcert van het Frencken. Dit jaar voor het eerst onder de naam Monseigneur Live!

Op donderdag 28 november 2019 geven verschillende artiesten een spetterend optreden om geld op te halen voor de Make a Wish Foundation: een organisatie die voor ernstig zieke kinderen een speciale belevingsdag organiseert.

Monseigneur Live wordt een bijzondere avond en rekent op alle ouders, vrienden en familie als enthousiast publiek. Hun steun is uiteraard van belang voor alle artiesten, maar ook broodnodig voor het goede doel.

Daarnaast kun je met je bedrijf ook sponsoren. Je krijgt de mogelijkheid om uit deze vier verschillende sponsorpakketten te kiezen. Doen hè?

Hoe? Via dit formulier kunnen de sponsorpakketten worden aangevraagd.

Rik en Sem, 5vwo Muziek

PS: Meer weten over het goede doel? Surf naar makeawishnederland.org